מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    איזה ציוד באמת חסר לכם במשרד?

    כל מי שמנהל משרד יודע לומר: ללא ציוד מתאים וריהוט נוח, יהיה לנו קשה לעבוד מהמשרד. חלק מהרעיון במשרד זה שהכול יהיה בהישג יד. לכן, אם גם לכם חשוב לשמור על הסדר במשרד שלכם ואם אתם רוצים שהכול יהיה נוח מבחינת העבודה, אתם חייבים לקנות, בין היתר, כוננית למשרד. מה שכן, אולי לא לגמרי ידעתם, אך בתחום הזה השמיים הם הגבול. לכן נשאלת השאלה הטבעית: איך בוחרים כוננית למשרד? האם כל כוננית תוכל לבוא בחשבון? והאם כל כוננית למשרד תוכל להתאים לכם גם מבחינת הגודל? מובן שהתשובה היא לא. לכן כדאי לעצור ולחשוב: מה בעצם אתם מחפשים ואיך נראית כוננית החלומות שלכם. למשל, האם אתם רוצים שזו תהיה כוננית עם מנעול, כך שתוכלו גם לנעול אותה בעת הצורך? וכמה מגירות הייתם רוצים שיהיו בה? נסו לענות לעצמכם על כל השאלות האלה וכך יהיה לכם קל יותר לבחור כוננית מתאימה.

    האם לא הגיע הזמן להחליף את השולחנות במשרד?

    עוד דבר שיכול להשפיע על נוחות העבודה שלכם במשרד, זה כמובן השולחן. בבואנו לדבר על שולחנות מנהלים אנחנו רואים שגם בתחום הזה יש היום מבחר גדול. יש, למשל, שולחנות מנהלים גדולים במיוחד ויש גם שולחנות מנהלים קצת יותר קטנים. אתם יכולים לקנות את השולחן שלכם בצבע שחור, חום או אפילו לבן, ואין ספק שגם לצבע יש משמעות. הרעיון הוא לקנות שולחן שיתאים בצורה מושלמת לעיצוב של המשרד כולו. מצד שני, הוא גם חייב להיות נוח ובפרופורציה נכונה לכיסא. לכן ברור מדוע יש לא מעט פרטים שצריך לקחת בחשבון. זו גם הסיבה שבגללה, אם החלטתם לעשות שינוי ולקנות רהיטים חדשים למשרד, כדאי לעשות זאת בנחת. לא כדאי לבחור הכול בלחץ, אלא רצוי לראות כמה אפשרויות כדי להבין מה נכון עבורכם.

    שבו בנוחות ותוכלו לעבוד יותר

    אי אפשר לדבר על עיצוב מחדש של המשרד ולא לדבר גם על רכישת כסא אורטופדי למחשב. סביר להניח שגם אתם יושבים שעות ארוכות מול המחשב ולכן ברור מדוע צריך להיות לכם נוח. זו בדיוק הסיבה שבגללה שווה לחשוב על רכישת כסא אורטופדי למחשב. כסא כזה יבטיח לכם שתוכלו לשבת בנוחות ולא לסיים כל יום עבודה עם כאבי גב נוראיים. מחפשים מקום לרכישת כל הציוד הזה תחת קורת גג אחת? פנו אל חברת QBIC ותראו שלא תצטערו. החברה מציעה מגוון רחב של רהיטים למשרד במחירים טובים, אז למה לשלם יותר אצל אחרים?

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד