מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    אנו משתמשים אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר

    כיסא משרדי מעוצב יהיה נוח ונאה למראה. לא תמיד קל לשלב בין שני אלמנטים אלו כי, לעיתים, האחד בא על חשבון השני. אלא שיצרנים רבים מצליחים למצוא את השילוב הנכון המתאים לצרכי וטעמם של רבים. כיסא כזה הינו ארגונומי ומתכוונן כזה הניתן להתאימו למידות היושבים עליו. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    כיסא משרדי מעוצב – מחומרים וריפודים מגוונים

    כיסא משרדי מעוצב מיוצר במגוון חומרים ביניהם: עץ, מתכת ופלסטיק. ברבים מהם ניתן למצוא שילוב של חומרים אלו להגברת העניין והרושם שהם עושים. ניתן למצוא מגוון סוגי ריפודים מבד, עור, דמוי עור וכדומה. הצבעים מגיעים במגוון רחב של אדום, כחול, בז', חום, אפור ועוד. חלקם סולידיים ואחרים דומיננטיים יותר. יש הרוצים שהכיסא ישתלב בתוך העיצוב הכללי ויש שהוא יבלוט וימשוך תשומת לב. נכון הוא, שכאן קובעים גם הטעמים האישיים של הבוחרים. כסאות אלו מיוצרים גם בדגש על נוחות מאחר והפקידים מבלים עליהם זמן ישיבה רב מול השולחן והמחשב שעליו. הם ניידים על גלגלים ומתכווננים ומשמעות הדבר שניתן להרים ולהוריד את המושב, להטות את משענת הגב ועוד. כיסאות במפרט עשיר יותר הם גם בעל מנגנון נדנוד, כריות ניפוח במשענת לתמיכה טובה יותר בגב התחתון, מנגנון החלקה במושב להוספת עומק, ידיות מתכווננות ועוד.

    כיסאות איכותיים ועמידים

    נכללים אף הם בקטגוריית כסאות משרדיים והם נבדלים רבות מאלו של הפקידים והפקידות. הם בעלי משענות גדולות יותר, בסיסי רגליים רחבים לצורך יציבות, גלגלים מסיביים יותר ועוד. גם כאן ניתן למצוא מבחר ריפודים וקשת צבעים. כל המגוון הרב מאפשר גמישות בבחירה של בעלי המשרד ו/או מנהליו בפועל.

    שירות מקצועי של קיוביק

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" מתמחה בשיווק ריהוט משרדי כולל כיסאות ומומלץ לפנות אליה לקבלת שירות. הוא כולל ייעוץ, מכירה בתנאים ובמחירים נוחים, מבחר רב בתצוגה  בחנויות ובאתר אינטרנט, הובלה, הרכבה על פי הצורך ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע וניסיון עשיר והם ישמחו לשרת כל לקוח – חדש או וותיק.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד