מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    כל מה שצריך לדעת על רכישת רהיטים למשרד בימינו

    אתם עושים שיפוץ מאסיבי במשרד? רוצים לעצב אותו בצורה אחרת לגמרי ותוהים מה עליכם לעשות? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צודקים. מידי פעם השינוי במשרד דרוש לנו, מה גם שלא אחת קורה שהעסק פשוט גדל. במצב כזה לא פעם נצטרך להעביר את המשרד למקום חדש ולכן ברור שצריך יהיה לעצב אותו אחרת. לכן כדאי שתדעו: בימינו ריהוט משרדי מעוצב זה עולם ומלואו. לכן, אם תוכלו להתחיל לחשוב כבר עכשיו איזה סוג של ריהוט משרדי מעוצב יוכל להתאים לכם, מה טוב. לא מדובר על החלטה שכדאי לקבל ככה סתם, אלא רצוי מאוד לבדוק מה אתם צריכים וכמה תרצו להשקיע. בנוסף, ברכישת ריהוט משרדי מעוצב מובן שכדאי יהיה גם להחליט מראש איזה סגנון עיצובי אתם מחפשים ומה יכול להתאים לכם.

    שולחנות בר – הדרך הכי מודרנית שיש לעבוד ביחד

    יש לכם אזור במשרד שבו תרצו להעמיד שולחן חדש? אתם רוצים שגם שם יהיה נוח לכל העובדים שלכם לעבוד? אם כך, כדאי שתדעו שאתם יכולים לקנות עוד אלמנט מיוחד למשרד שלכם: שולחן בר.  שולחנות כאלה מציעים אופן עבודה שונה, שכן שולחן בר הינו הרבה יותר גבוה משולחן עבודה רגיל. יחד עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תבחרו שולחן בר מאיכות טובה ובעיצוב מנצח – זו תהפוך להיות פינת העבודה המועדפת על העובדים שלכם.

    איזה כיסאות אתם באמת רוצים שיהיו לכם במשרד?

    קשה לדבר על עיצוב מחדש של המשרד ולא לדבר על הכיסאות שתוכלו לשלב בו. אחרי הכול, ברוב המשרדים העובדים והמנהלים יושבים שעות ארוכות על הכיסא. לכן, רגע לפני שאתם קונים כיסא מנהלת במחירים גבוהים, כדאי שתדעו שגם אופציה כמו כיסא תלמיד יכולה לבוא בחשבון. כיסא תלמיד מהווה פתרון נפלא מכמה בחינות. ראשית, תוכלו למצוא היום כיסא תלמיד נוח מאוד. שנית, כמעט תמיד המחירים של כיסאות כאלה יהיו נמוכים יותר לעומת כיסאות אחרים. בנוסף, אתם תראו שלא משנה איזה רהיטים אתם קונים היום למשרד, כי בכל מקרה תהיה לכם אפשרות לקנות גם רהיטים מחודשים. זו אופציה נהדרת שמוזילה את עלות הרהיטים המשרדיים שלכם בצורה משמעותית, אז למה לשלם ביוקר? תוהים איפה מחכות לכם כל האופציות הטובות האלה? הכירו את חברת QBIC. אפילו אם לא ברור לכם איזה רהיטים תרצו לשלב במשרד, כדאי שתתקשרו. בחברה הזאת יש צוות גדול של עובדים שחלק ממה שהם יודעים לעשות, זה לייעץ. לכן, עם ייעוץ כזה אין ספק שתבחרו בדיוק את מה שדרוש לכם במשרד.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד