מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    ליצור אווירה נעימה במשרד

    דלפק נדרש במשרדים רבים. ניתן למצוא אותו בלובי כניסה, במטבחונים, בפינות ישיבה ואפילו במשרדי אופן ספייס. הם מגיעים בגבהים שונים בהתאם לאופי השימוש בהם. בוחרים בהם על פי הצרכים, בהתאם לגודל החלל בו הם ממוקמים, הטעם האישי ועוד. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ – ריהוט משרדי" משווקת ומרכיבה אותם וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    דלפק – נאה ומעוצב

    דלפק נדרש רבות במשרדים אשר מקבלים קהל, בשדות תעופה, בחנויות לממכר משקות, באולמות אירועים ועוד. המגיעים לקבלת שירות במקומות אלו, ובאחרים נוספים, עומדים מול הפקידות והפקידים בפרק זמן קצר יחסית. כך ניתן להעמיד לאורך דלפק ארוך מספר אנשים נותני שירות ולנצל היטב את השטח הקיים. יתרון אחר הוא בעלותם הנמוכה, יחסית, לשולחנות אחרים. דלפקים אחרים מיועדים לישיבה לידם על כיסאות גבוהים העשויים מתכת או עץ. על כיסא בעל עמוד גבוה כזה יהיה התקן להנחת רגליים לנוחות מקסימאלית. הדלפק עצמו הינו, לרוב, מלבני אם כי ניתן למצוא גם אליפטיים או מעוגלים. הם מגיעי במספר צבעים סולידיים מקובלים. כך, לבן, חום, שחור, אפור, פסטל, בז' ועוד. ניתן למצוא גם צבעים דומיננטיים וחזקים יותר. הבחירה בקו העיצוב שלו ובצבעים נעשית גם על פי טעם אישי.

    אווירה צעירה

    במשרד מודרני יש חשיבות לאווירה נעימה והיא מתקבלת, בין היתר, על ידי ריהוט צעיר וזורם כמו דלפקי ישיבה. על כיסא גבוה ניצב אפשר למתוח את הגוף כולל גב ורגליים, להשתחרר ולהרגיש בנוח. זאת,  אגב שתייה קלה, סמול טוק עם עמית למשרד ועוד. החשיבות של יצירת אווירה כזאת רבה מאחר והיא תורמת רבות לתפוקת העובדים.

    שירות מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מקצועי עם יחס אישי מחברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי". הוא כולל ייעוץ, מכירה במחירים ובתנאים נוחים, הובלה, הרכבה והתקנה בעת הצורך ועוד. ניתן לראות את פריטי הריהוט באתר האינטרנט של החברה כמו גם בחנויות באזורים שונים בארץ. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מקיף ואיכותי ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד