מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    ליצור עסק יש מאין – זה תמיד אתגר

    לבחור את העובדים, להחליט על הכיוון העסקי של בית העסק ולקחת את החזון שלכם צעד אחד קדימה, כל אלו מהלכים הדורשים אומץ וקור רוח. אנחנו יודעים כי לאור האמירות הללו, לבחור דלפק קבלה קטן נשמע כמו דבר זניח, אבל אנחנו, מי שמגיעים מתחום העיצוב, רוצים לשתף אתכם במידע מעשי, אשר יאפשר לכם להשתמש בכלים לעיצוב משרד ולהפוך את בית העסק שלכם אטרקטיבי עבור הלקוחות שלכם. נשמע מעניין? בואו נכנס בעובי הקורה.

    אין שני לרושם ראשוני

    אנחנו רוצים לקחת אתכם צעד אחד אחורה. נניח ואתם הולכים ברחובות של עיר לא מוכרת ורואים חלון ראווה לחנות בגדים. מה הגורם שמוביל אתכם להיכנס לחנות? ככל הנראה, אתם לא תדעו להניח על זה את האצבע, אבל אנחנו, מי שעסוקים בעולם העיצוב, יודעים בהחלט. לעיצוב יש תפקיד מכריע בבחירה של הלקוחות שלנו. הכניסה לבית העסק, היא זו שתכתיב את הרושם שהלקוחות שלנו יקבלו ויחזיקו בו לאורך כל שיתוף הפעולה איתנו. דלפק קבלה קטן, גם אם הוא מויעד לבית עסק הממוקם בחלל קטן יחסית ואפילו אם הוא מיועד רק כדי לתת רושם כי מדובר על מקום רציני, יכול לעשות את העבודה. כמובן, הדלפק יכול להסתיר את עבודת המזכירה ולתת לה פרטיות בחלל הקבלה, הדלפק הוא גם המקום המושלם לפנות ממנו ללקוחות, להיעזר בו לאחסון ולהחזיק בו את הקופה הקטנה.

    לבחור רהיטים איכותיים, כדי לשמור על ההרמוניה במשרד

    לא מספיק רק לבחור רהיטים שיתנו לנו מענה פונקציונאלי, אם אנחנו רוצים לשמור על ההרמוניה בחדר, הרי שאנחנו צריכים לבחור ברהיטים איכותיים כדי שתיווצר תחושה של הרמוניה בחדר. אתם לא תאמינו כמה שעות אפשר להתווח על גוון העץ המדויק. כן, זה אולי נראה זניח במחשבה ראשונה, אבל בפועל, מדובר על עולם ומלואו שיכול להשפיע עמוקות, על התחושה שלנו ושל הלקוחות שלנו בעסק.

    אל תדאגו, אתם ממש לא לבד

    חוששים כי אתם לא יודעים איך לבחור נכון? לא מוצאים את 'הידיים והרגליים'? בשביל זה אנחנו פה. קיוביק דיזיין. מקצוענים שיודעים בדיוק איך לרהט נכון כל משרד וכל בית עסק. לקיוביק יש ניסיון של מעל עשור בבניית דלפקים בהתאם לתקציב העומד לרשותכם והעיצוב  שתבחרו. ניתן להגיע עם שרטוט/תמונה ולקבל הצעת מחיר במקום.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד