מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מגוון ארונות איכותיים

    עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך אותם לכלי אשר נותן מענה ללקוחות שלנו, בעלי העסקים, במישור הפרקטי, הטכני. ארונית קטנה במשרד קטן, יכולה להיות הרבה יותר מעוד פריט בתוך החלל. במאמר הבא נדבר על הכללים המנחים בעיצוב המשרד ואיך אפשר לבחור ברהיטים קטנים אמנם, אבל כאלו הנותנים לנו את המענה המדויק.

    ארונית קטנה יכולה לשמש למספר מטרות

    קודם כל אנחנו יודעים כי סדר וארגון חשובים לנו כדי שנוכל לעבוד במשרד וכדי שיהיה לנו 'שקט בראש'. אנחנו מכירים את הרעיונות הללו לא רק בעידן המודרני, כבר בתרבויות המזרח ובתרבויות עתיקות נוספות, היו מי שקידשו את הסדר והארגון וראו בהם 'מראה לנשמה'. ארונית קטנה כמו פריטי אחסון נוספים במשרד, עוזרים לנו לאסוף את כל הציוד אותו אנחנו לא צריכים ברגע זה למקום אחד, בצורה מסודרת.

    כאשר אנחנו מעצבים משרד קטן יחסית, אנחנו לא רוצים 'להעמיס עליו'. כלומר, אנחנו לא רוצים להניח בתוכו ארונות גדולים ורהיטים מאסיביים, פשוט כדי לא ליצור תחושה כאילו החלל קטן אפילו יותר. כאן ארונית קטנה נכנסת לתמונה. אנחנו יכולים להניח עליה פריטי נוי אם נרצה, אנחנו יכולים להניח עליה אפילו מגש עליו נוכל להגיש לאורחים שתיה חמה, תופינים וכיוצא באלו. כלומר, היכולת שלנו להישאר גמישים מחשבתית ולהסתכל על תהליך העיצוב דרך משקפיים יצירתיות, מאפשרת לנו למצוא פתרונות ייחודיים, המעניקים לכם, הלקוחות, את המענה המדויק עבורכם.

    אנחנו פה כדי ללוות אתכם בתהליך

    טבע הדברים, ארונית קטנה היא רק חלק קטן מתהליך ארוך של עיצוב המשרד. חברת 'קיוביק דיזיין', עושה הכל כדי לתת לבעלי עסקים מכל רחבי הארץ את המענה המקצועי הטוב ביותר. נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך. החל מרגע תיאום הציפיות והיכרות עם הצרכים שלכם, עובר דרך התפיסה העיצובית בה אתם מחזיקים ועד לביצוע המשימות בשטח.

    אנחנו עושים הכל כדי לתת לכם את המענה הטוב ביותר במחירים משתלמים. לפרטים נוספים, אנחנו זמינים בטלפון ובאתר האינטרנט שלנו.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד
      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד