מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מגוון ענק של רהיטים למשרד ולבית

    חנויות לריהוט משרדי מציעות ללקוחות עסקיים ולאחרים רהיטים למשרד מכל הסוגים. ניתן למצוא בהם ריהוט העשוי מעץ, ממתכת, מזכוכית משילובים של חומרים אלו וכדומה. הריהוט הינו פרקטי ונוח, ויחד עם זאת, גם נאה למראה. כל אחד יכול לבחור את המתאים לו ביותר מבחינת הצרכים, הטעם האישי, המחירים וכדומה. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    חנויות ריהוט משרדי – עם מבחר מרשים

    חנויות ריהוט משרדי מציעות כסאות, שולחנות, ארונות, פינות ישיבה, דלפקי קבלה וריהוט רלוונטי אחר. הכיסאות מיועדים לפקידות ומנהלים והינם ארגונומיים ונוחים. השולחנות עם פלטות רחבות ומותאמים לעבודה עם ומול מערכת מחשבים, ניתן למצוא ארונות לתיקיות, לקלסרים עם ובלי מגירות וכדומה. בחדרי ישיבות הצמודים, לרוב, למשרדי המנהלים יהיו שולחנות מתאימים עם קופסאות תקשורת לצורך הקרנת סרטונים ומצגות, לעריכת שיחות ועידה וכדומה. בפינה אחרת בתצוגה ניתן למצוא שולחנות, וכסאות המיועדים למטבחונים, לפינות קפה, לחדרי המתנה ועוד. האזורים אלו מהווים חלק בלתי נפרד מכל משרד המקבל מבקרים ואורחים. משלימים את הרהיטים הם קונסולות, כונניות פתוחות או סגורות, ארוניות וריהוט אחר הנדרש לאחסון ועוד.

    סגנונות שונים

    הרהיטים מגיעים בסגנונות שונים. יש שולחנות עם פלטות מלבניות, מרובעות, עגולות, אובליות ועוד. יש בעלי רגליים ישרות, אלכסוניות ועוד. הכיסאות מגיעים עם ריפודים מבד, מעור, מחומר דמוי עור ועוד. הם נעים על גלגלים וניתנים לכוונון על פי צרכי היושב עליהם. קיים מגוון צבעים כאשר הבולטים הינם חום, אפור, שחור ולבן לגווניהם. המבחר העשיר הקיים מאפשר גמישות רבה לבחירה. ניתן לקבל ייעוץ מאנשי המכירות היכולים להמליץ על רהיטים שונים. הם ימסרו פרטים גם על תנאי הרכישה וינסו להקל ככל הניתן בעניין זה על הלקוחות.

    שיווק מקצועי

    מומלץ לקבל שירות מקצועי מחברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" בעלת המוניטין. לצד החנויות הפרוסות שלה באזורים אחרים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט המושקע שבבעלותה ולראות את הרהיטים המוצגים. כל דגם יופיע עם תמונה ותיאור המפרט שלו. רכישה בחנות תיעשה במחירים ותנאים נוחים והשירות כולל גם הובלה והרכבה למעוניינים.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד