מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מה באמת דרוש למשרד שלכם?

    הקמה של משרד חדש זו משימה מורכבת, ועל כך יוכל להעיד כל מי שכבר עשה זאת בעבר. יש אינספור משימות שצריך לקחת בחשבון. למשל, איפה יהיה ממוקם המשרד שלכם? איך תשווקו אותו ואיך ייראה כל יום עבודה שלכם? מעבר לכל אלה, חשוב גם לשים לב לעיצוב המשרד. איזה רהיטים אתם צריכים בו? ואיך הופכים משרד למקום שבאמת נראה טוב ורציני? אין ספק שללא דלפק קבלה קטן זה לא יעבוד. אם תנסו לחשוב על כל לקוח שנכנס למשרד שלכם, אתם תראו שהדבר הראשון שהוא ייראה זה את דלפק הקבלה. לכן, אם תוכלו לרכוש דלפק קבלה קטן אך מרשים, מובן שזה כדאי. בנוסף, ברכישת דלפק קבלה קטן כדאי יהיה גם לשים לעיצוב ולאיכות. האם הוא צריך להיות צבעוני? או שאולי גם צבע יחסית סטנדרטי יכול לבוא בחשבון?

    שולחנות עבודה נוחים

    נוחות העובדים שלכם במשרד זה אחד מהאלמנטים הכי חשובים שיש. לכן, בין אם אתם מחפשים היום שולחן עבודה אחד ובין אם דרושים לכם מספר שולחנות, רצוי לבדוק שאתם קונים רהיטים נוחים. הנוחות במקרה של שולחן עבודה יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה פרמטרים שונים. למשל, האם מדובר על שולחן שהגובה שלו נוח? האם המידות שלו מתאימות למשרד שלכם? והאם מדובר על שולחן שגם מבחינת העיצוב יוכל לתרום למשרד כולו? אחרי הכול, המשרד הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר של העסק שלכם ולכן שווה להשקיע בעיצוב שלו. צריכה להיות זרימה, לדוגמא, בין הצבעים של שולחנות העבודה ובין כל שאר האלמנטים שאתם משלבים בעיצוב של המשרד.

    האפשרות לרכוש ריהוט מחודש

    מה שבאמת חסר לכם במשרד אלה הן פינות ישיבה? אתם רוצים ליצור אזורים שונים שבהם גם העובדים יוכלו לשבת מידי פעם וגם הלקוחות ממתינים? אם כך, חשוב שתדעו שפינות ישיבה מהוות פתרון נהדר. מה שכן, בין אם מה שאתם רוצים לרכוש היום אלה הן פינות ישיבה ובין אם אתם בחיפוש אחר כל רהיט אחר, כדאי לקחת בחשבון גם את האופציה של קניית ריהוט מחודש. לא תמיד חובה לקנות הכול חדש מהניילון, כי גם ריהוט מחודש, אם הוא במצב טוב, יוכל לעשות את העבודה. כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף על הקניות האלה, אז למה לא? חברת QBIC זו כתובת הנכונה עבורכם אם אתם רוצים לבדוק מקרוב גם את האופציה של קניית רהיטים מחודשים למשרד, אז למה אתם מחכים?

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד