מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מה צריך לקחת בחשבון כאשר מחפשים דלפק ?

    לבחור דלפק קבלה למשרד, זו לא בחירה שהיינו ממליצים לעשות בחטף, בלי לחשוב. למה? כי כל מי שמכיר קצת את עולם העיצוב לעסקים, מכיר את הנוסחה, עיצוב הרמוני ואסתטי, משמעותו, עבודה יעילה יותר של אנשי הצוות ושפע של לקוחות השבים וחוזרים לקבל שירות, בכל פעם מחדש. דלפק קבלה למשרד, הוא הפנים של העסק, הפריט הראשון שהלקוחות יראו, בבואם אל המשרד. איך לבחור דלפק מצויין? פונקציונאלי ובטוב טעם? בשביל זה אנחנו פה, כדי להציע עזרה.

    מה התפקיד של דלפק קבלה למשרד

    נתחיל בסקירה קצרה בנוגע לשימוש הפונקציונאלי של דלפק קבלה למשרד. נתחיל בכך שהמוצר, תפקידו לאפשר למזכירה לתת שירות ללקוחות, כאשר יש איזה רהיט מפריד, בינה ובין הלקוחות. הדלפק עוזר לעובדת לשמור על הפרטיות של הלקוח המגיע לשאול שאלה, שהרי היא יושבת לצד מסך מחשב מוסתר באמצעות אותו דלפק. מהצד השני, דלפק קבלה למשרד, משמש בתור 'המיתוג של העסק'. כלומר, אנחנו יכולים לבחור להטביע על הדלפק את שם בית העסק, את הלוגו ולהעביר את המסר של החברה, אליה הלקוחות מגיעים כדי לקבל שירות.

    לבחור נכון, זה לבחור בריהוט מקצועי

    לפני הכל, אנחנו רוצים להגיד, לבחור דלפק קבלה למשרד, זה לבחור את הפריט שיתן ללקוח את המידע עליכם, למין הרגע הראשון. כאשר אתם בוחרים דלפק קבלה למשרד, אתם צריכים לזכור, לבחור ריהוט איכותי, זה לבחור ריהוט שיהיה עמיד לאורך זמן, בעל גימור מושלם, כך שהאסתטיקה תקבל מקום של כבוד בתוך החדר. בנוסף, לבחור מקצועי, זה לבחור דלפק קבלה המאפשר לכם לנצל את הרהיט עד תום. למשל, דלפק הכולל יחידות אחסון וכדומה, זו הדרך שלכם להשתמש ברהיט הקיים ולהפוך אותו לכלי שימושי באמת, עבורכם ועבור העובדים שלכם.

    מה עושים עכשיו? יוצרים קשר

    קיוביק דיזיין גאים לעמוד בחוד החנית של הריהוט המשרדי הישראלי ולתת מענה לאינספור לקוחות לאורך השנים. אנחנו נשמח לתת גם לכם שירות מעל ומעבר, תוך שמירה על מקצוענות חסרת פשרות לקיוביק ניסיון של עשור בבניית דלפקים . אנו מייצרים בהתאם לתקציב כל דלפק שתחלמו עליו. ניתן לבחור חומרים וצבעים ללא הגבלה ממיטב היצרנים בשוק. ניתן להגיע אלינו עם שרטוט\תמונה ולקבל הצעת מחיר במקום.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד