מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מחפשים רהיטים מעץ איכותי למשרד שלכם?

    חנויות לרהיטים במרכז משווקות ריהוט למשרדים ומשרתת לקוחות עסקיים ואחרים. בכל משרד יש מספר רב של רהיטים לשימושים שונים כולל לאחסון. מדובר על כיסאות, שולחנות, ארונות, קונסולות ועוד. הם מותאמים ומיועדים לפקידים, למנהלים, למבקרים ואורחים ועוד. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" משווקת אותם וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    חנויות רהיטים במרכז – עם מבחר דגמים

    חנויות רהיטים במרכז, מציעות מבחר גדול של רהיטים העשויים מעץ, מתכת, ו/או שילובים של חומרים אלו. ניתן לראות גם שילובים של זכוכית ברהיטים מעוצבים המוסיפה עניין רב לכל אחד. בכל משרד גדול יש אגפים ומחלקות אליהם יש להתאים את הריהוט. כך, כיסאות ארגונומיים ומתכוונים לפקידות ולצוות ההנהלה הבכיר. שולחנות עם פלטות רחבות המיוצרים לסביבת עבודת מחשב ועוד. הפלטות יכולות להיות מלבניות, עגולות, מרובעות, אליפטיות ועוד. בנוסף, ארוניות וכונניות לאחסון, קונסולות להעמדת קלסרים ופריטים אחרים ועוד. הריהוט מגיע  במגוון צבעים המותאמים למשרדים. כך: לבנים, שחורים, אפורים ואחרים. רהיטים הם מוצרים בעלי נפח ויש לבחור אותם בהתאמה לגודל המשרד ולצורתו. הם נבחרים על פי כל אלו וגם על פי קו העיצוב הקיים כאשר המטרה היא להתאימם אליו. הם יוצבו במקומות מתאימים על מנת לאפשר מעבר ותנועה מרווחים ביניהם.

    משרדים מסוגים שונים

    ניתן למצוא משרדים פרטיים ואחרים המקבלים קהל. בכל אחד יש גם פינות קפה, מטבחונים ואזורי שירות לעובדים. שם יהיה צורך למצוא כיסאות, דלפקים, ושולחנות מתאימים. במשרדים אליהם מגיע ציבור גדול יהיו גם דלפקי קבלה ארוכים, פינות המתנה עם כסאות ו/או פינות ישיבה מתאימים, עמדות להכנת שתייה חמה וכדומה. כל הריהוט הזה נכלל בקטגורית ריהוט משרדי ויש לבחור מתוכו.

    שיווק מקצועי

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" הינה בעלת מוניטין רב בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות. הוא כולל ייעוץ, מכירה בתנאים נוחים, הובלה, הרכבה על פי הצורך ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום והם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שלהם לכל לקוח. רכישת ריהוט בצורה נבונה נחשבת להשקעה לטווח ארוך וכדאי לעשותה היטב.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד