מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    רהיט חובה בכל משרד!

    שולחן משרדי יוקרתי נחשב לרהיט חובה בכל משרד. ניתן למצוא מגוון של שולחנות מעוצבים. הם עשויים מעץ, מתכת או משילוב של שני חומרים אלו. בחירה במתאימים ביותר נעשית משיקולי צורך, רמת עיצוב, התאמה לקו העיצוב במשרד ובחדר, טעם אישי, וגם למחיר יש משמעות. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ – ריהוט משרדי" משווקת אותם וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

    שולחן משרדי – מותאם לעבודה בסביבת מחשב

    שולחן משרדי מותאם מכל הבחינות לעבודת הפקידה, הפקיד או המנהלים היושבים בצמוד אליו. הם מגיעים עם פלטות רחבות שניתן להניח עליהם ניירת, ציוד משרדי וכדומה. לצידם ניתן למצוא שידות וארונות אחרים נמוכים להעמדת מדפסת משולבת פקס ומכונת צילום. הם מותאמים לעבודה מול מחשב כולל כל המעברים הנדרשים לחיווט מגוון, מקום להעמדת מסך רחב מול העיניים, רמקולים וכדומה. הפלטות יכולות להיות מלבניות או אובליות. הסיבה לכך היא נוחות השימוש בהם. במקרים פחות נפוצים הן מרובעות. ניתן למצוא מעץ עם רגלי מתכת או בשילובים אחרים של שני חומרים אלו להגברת העניין והייחוד. הרגליים הן לרוב ישרות אבל ניתן למצוא גם אלכסוניות. בכל מקרה, השולחן יהיה יציב ומסוגל לשאת עליו משקל רב של ניירת ומכשור משרדי מגוון.

    עיצוב מושקע וצבעים

    דגמים מעוצבים ברמה גבוהה, ניתן למצוא יותר בחדרי מנהלים אשר רוצים לשוות לחדרים שלהם מראה יותר רשמי ומרשים. הרצון הוא גם לבדל אותם מיחידות אחרות במשרד. שולחנות אלו מגיעים בקשת צבעים מקובלת במשרד. כך חום, אפור, לבן, שחור, צבעי פסטל ועוד. יחד עם זאת, במשרדים שלמנהליהם יש ראש יצירתי ניתן למצוא גם צבעים פחות רשמיים ויותר צבעוניים וססגוניים. הבחירה היא גם עניין של טעם אישי ומחשבה מודרנית.

    שירות מקצועי – קיוביק

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" מתמחה בשיווק ריהוט משרדי לסוגיו ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי מקיף. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, תצוגה מגוונת, הובלה, הרכבה בעת הצורך ועוד. מנהלי החברה מנוסים מאוד ובעלי ידע רב המגיע משירותים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם משווקים אך ורק רהיטים איכותיים עם גימור מושלם. הם ישמחו לשרת כל לקוח נוסף.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד