מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    תשקיעו בהפסקות של העובדים וקנו להם שולחן בר

    שולחן בר מעוצב מאפשר לכל עובד במשרד פסק זמן למנוחה מהעבודה המונוטונית. מנצלים אותו לאכילה, לשתיית קפה, לפגישה אגבית עם סמול טוק ועוד. במשרדים מודרניים, הנושא החברתי והנוחות מהווים חלק בלתי נפרד מקו המחשבה והתקנת שולחנות כאלו בחללים שונים בהם מקובלת מאוד. ניתן למצוא מגוון רחב מהם השונים אלו מאלו במפרט המייחד אותם. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" משווקת אותם וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    שולחן בר – שימושי ומעוצב

    שולחן בר שימושי מאוד בגלל הייחודיות שלו. זאת בעיקר בקרב חברות המעסיקות עובדים צעירים. ניתן להתקינו בחדרי מנוחה, בפינות קפה, בלובי, בצמוד לקיר זכוכית או אחר המצוי באחד מפינות האגף או במרכז האופן ספייס. כל סיטואציה על פי תפיסת העיצוב של המשרד. ניתן למצוא כאלו המיוצרים מעץ, ממתכת כולל נירוסטה ואפילו משילובים של סוגי חומרים אלו. רובם הינם מלבניים וצרים המאפשרים למספר מסוים של אנשים ישיבה נוחה מעליהם. יחד עם זאת, ניתן למצוא גם עגולים ואליפטיים אשר ישרתו היטב את היושבים מולם. ניתן למצוא פלטות מתקפלות ואת אלו מעדיפים בחללים וחדרים בעלי מידות קטנות. כאשר הם אינם בשימוש מקפלים אותם לאפשר מעבר נוח מצד לצד.

    יתרונות רבים

    היתרונות בשולחנות אלו, הינן האפשרות לשבת על כיסא גבוה עם או בלי משענת למתיחת רגליים ואיברים. כך לשתות קפה, לאכול עוגה או לנשנש עם עמיתים למקצוע. הכול כדי לייצור הפסקות התרעננות הנדרשות בעת עבודה שגרתית ו/או מאומצת. לכל שולחן יש להתאים כיסאות מותאמים בגובה ובמידות. רבים מהם עשויות מעץ או ממתכת דוגמת נירוסטה מבריקה. במרכז הרגל המתכתית של המושב יש התקן עליו ניתן להניח את הרגל לנוחיות מרבית.

    שירות מקצועי – קיוביק דיזיין

    מומלץ לקבל שירות מקצועי מחברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" בעלת השם ההולך לפניה. שירותיה מקיפים וכוללים ייעוץ, מחירים נוחים, הובלה, התקנה על פי הצורך ועוד. מנהליה משווקים אך ורק רהיטים איכותיים עם גימור מושלם. הם בעל יידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיע ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד