מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    בכל מקום אשר מגיע אליו קהל המוצר הזה הכרחי

    דלפק קבלה נדרש במשרדים ובאתרים אליהם מגיע קהל לקבלת שירות. כך במקומות ציבוריים, בשדות תעופה, בברים, באולמות אירועים ועוד. השירות ללקוחות ניתן בעמידה ונחשב למהיר יותר. כך ניתן לנצל היטב את השטח הקיים. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" משווקת ומתקינה אותם וניתן לקבל ממנה מידע מגוון.

    דלפק קבלה נרכש בעליות נמוכות יחסית לשולחן מסיבי ובעל ארבע רגליים. ניתן להעמיד מספר עמדות שירות לאורך אחד כזה. הם עשויים מעץ מעובד דוגמת סיבית הנחשבת לחזקה מאוד. הוא מגיע עם ציפוי מלמין עמיד או פורמייקה. ניתן למצוא אותם במגוון צבעים וביניהם בז', אפור, שחור, לבן, חום ועוד. אלו הם צבעים סולידיים אשר יכולים להשתלב היטב עם ריהוט ופריטים אחרים בעלי צבעים צבעוניים וסולידיים אחרים. הבחירה בדלפק נעשית על פי קו העיצוב הקיים בכל משרד. הוא, לרוב, מלבני וניתן להעמיד עליו מעמדי כרטיסי ביקור, מעמדי עטים, צלוחיות, כלים אחרים, וכמובן, גם עציצים ופריטי נוי אחרים. דלפקים עומדים על רגליים גבוהות העשויות אף הן מעץ או אפילו ממתכת שאינה מחלידה.

    דלפקי קבלה בהזמנה מיוחדת

    הבחירה בכל אחד מגיע משיקולי מיקום, גודל השטח הקיים, מספר עמדות השירות הנדרשות וגם על פי טעם אישי. ניתן לרכוש מוכנים מהמלאי או להזמין בהזמנה אישית. התהליך מתחיל בהזמנה ובמדידות, ובהמשך ייצור באולם הייצור של העסק. לאחר מכן הרכבה. היתרון בהזמנה אישית היא האפשרות לנצל עד למקסימום את השטח הקיים ובנוסף, לעצב על פי קטלוגים, לבחור צבעים מגוונים ועוד. דלפק קבלה מסוגנן כזה יוסיף רבות למראה המקום וישדרג אותו רבות. כך, ניתן לשוות למקום מראה רשמי, מכובד, עליז, ססגוני וכדומה.

    שירות אמין ומקצועי

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" הינה בעלת מוניטין רב ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, הובלה, הרכבה וכדומה. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לכל לקוח – ותיק או חדש כאחד.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד