מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    חיפשתם כיסא איכותי ועמיד למשרד שלכם?

    כיסא משרדי נועד, לרוב, לישיבה ממושכת כפי שהפקידים חווים. הוא מגיע בשלל דגמים היכולים להתאים למגוון אנשים. הוא חייב להיות נוח אבל גם נאה על מנת שישתלב היטב בקו העיצוב הקיים במשרד. המגוון הרחב הקיים מאפשר גמישות בבחירה לכל מנהל או בעל משרד. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    כיסא משרדי – ארגונומי ומתכוונן

    כיסא משרדי נועד לשימושים נוספים מעבר לצרכי פקידות ופקידים. בקטגוריה הזאת ניתן למצוא גם כיסאות לחדרי המתנה, לפינות קפה ומטבחונים, ללובי של משרד המקבל מבקרים ועוד. אלו המיועדים לפקידים הינם ארגונומיים ומתכווננים. בין תכונותיהם ניתן למצוא מושב מתרומם ויורד, משענות שניתן להטות אותם אחורה וקדימה, מנגנוני נדנוד, כריות ניפוח בגב לתמיכה טובה יותר בגב התחתון, מנגנון החלקה במושב המוסיף עומק, ידיות מתכווננות ועוד. כמובן, שכל כיסא מגיע עם מפרט מסוים ואלו עם המפרט העשיר יותר – עלותם גבוהה מהאחרים. כיסאות מנהלים הינם שונים ומהודרים יותר כאשר משענות הגב שלהם גדולות יותר וניתן למצוא בהם אלמנטים נוספים כמו בסיסי גלגלים רחבים ועוד.

    כיסאות למבקרים וסועדים

    כיסאות משרדיים עשויים ממתכת, עץ, פלסטיק או בשילובים של חומרים אלו.  משרד שאליו מגיעים גם מבקרים יוסיף פינות המתנה. במשרד מכובד יהיו כיסאות מרופדים, ובנוסף, תהיינה גם פינות ישיבה עם ריפודים ששוקעים לתוכם. במשרד ציבורי אליו מגיע קהל רב יהיו כיסאות אלו עשויים ממתכת, פלסטיק וכדומה. כיסאות למטבחונים, חדרי אוכל קטנים ופינות שתיה יהיו עשויים מחומרים קלים לניקוי. ניתן למצוא שם גם כיסאות  גבוהים לישיבה ליד דלפק.

    שירות מקצועי של קיוביק דיזיין

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" הינה בעלת שם ההולך לפניה וברשותה חנויות ואתר אינטרנט שבהם ניתן לצפות ולהתרשם מהמבחר הקיים. באתר האינטרנט ניתן לראות תמונות הפריטים ופירוט המפרט. מומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי הכולל ייעוץ, מחירים נוחים הובלה, הרכבה על פי הצורך ועוד. מנהליה הינם בעלי ניסיון רב ומשווקים ריהוט משרדי באיכות גבוהה עם גימור מושלם. המבחר הרב של כיסאות יכול להתאים לכל משרד בהתאם, לאופיו, צרכי המנהלים והעובדים ועוד.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד