מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    לעצב את המשרד עם ריהוט איכותי במחיר מעולה

    ריהוט משרדי מעוצב ישדרג מראה כל חלל שבו מתנהלים ענייני העסק. הוא בעל שתי תכונות עיקריות ההופכות אותו לשימושי ונדרש: פרקטיות ונוחות לצד מראה נאה. הוא נבחר בעיקר על פי צרכי המנהלים, צורת המקום וגודלו וקו העיצוב הקיים בו. עם זאת, העיצוב שלו חייב להתאים לטעם האישי. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מקיף.

    ריהוט משרדי מעוצב – מחומרים שונים

    ריהוט משרדי מעוצב עשוי משני חומרים עיקריים: עץ ומתכת. ניתן למצוא שילוב של שניהם במרבית הרהיטים אבל ניתן למצוא גם שילובי זכוכית, פלסטיק איכותי ועוד. מכל אלו מיוצרים שולחנות לפקידים, מנהלים, לחדרי ישיבות והמתנה וכדומה. בנוסף, כיסאות לפקידות ופקידים ולמנהלים ומנהלות, ארונות לאחסון, כונניות, קונסלות ועוד המשמשים לאחסון ולהנחת פריטים. השולחנות יגיעו עם פלטות רחבות המאפשרות הנחת ניירת, ציוד משרדי, מחשבים ועוד. הן מלבניות, עגולות, מרובעות, אלפטיות ועוד. הם מותאמים לסביבת עבודה ממוחשבת. הכיסאות ארגונומיים, מתכווננים ומרופדים. במשרדים רבים מבדלים את חללי העבודה לפקידים מאלו המיועדים למנהלים. לכן, ניתן למצוא ריהוט בעיצוב יוקרתי יותר, לעומת קווי עיצוב אחרים וכן הלאה.

    ריהוט לחדרי קבלה ושירות

    בכל משרד יש פינות לקפה ולאכילה. במשרדים המקבלים קהל יהיה צורך בפינות ישיבה, כיסאות וכורסאות המתנה, בשולחנות נמוכים, בעמדות להכנת קפה ותה ועוד. הריהוט כאן יהיה פשוט ומותאם יותר אבל ישתלב מבחינת הצבעים ומרקמי החומר עם יתר חללי המשרד. ריהוט משרדי מגיע במבחר צבעים מקובלים וביניהם שחור, לבן, אפור, חום ועוד. כל המבחר הקיים מאפשר למקבלי ההחלטות גמישות רבה. הרצון הוא לייצור סביבת עבודה נעימה ונוחה אשר תגדיל את תפוקת העובדים ותגרום להם הנאה מהעבודה רבת השעות.

    שירות ללא תחרות

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" הינה בעלת מוניטין רב בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקיף ומקצועי. הוא כולל ייעוץ, מכירה במחירים ובתנאים נוחים, הובלה, הרכבה בעת הצורך ועוד. מנהליה משווקים אך ורק ריהוט איכותי עם גימור מושלם. הם ישמחו להעמיד את התשתית האיכותית שברשותם לכל לקוח, חדש או חוזר.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד