מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מגוון עיצובים שונים עבור ארונות משרדיים

    ארונות למשרד נדרשים לטובת אחסון ניירת וציוד משרדי מגוון. ניתן למצוא מבחר ארונות במידות ובגדלים שונים. יש ביניהם מודולאריים שניתן להתאים את המדפים בחללים הפנימים לאחסון ציוד מגוון. הם עשויים עץ או מתכת או בשילוב של שניהם עם זכוכית לוויטרינה ועוד. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" משווקת אותם וניתן לקבל אצלה מידע רב.

    ארונות למשרד – בעיצובים שונים

    ארונות למשרד מגיעים בעיצובים שונים. ארונות עץ עשויים מעץ מעובד כמו סיבית, MDF ועוד. החומרים הללו מסיביים והמדפים המיוצרים מהם יכולים לשאת משקל רב של ניירת דחוסה, מכשירי פקס, מדפסת וסריקה כבדים ועוד. ניתן למצוא בהם חללים ותאים סגורים עם דלתות כנף בהם מציבים קלסרים, מניחים פלאיירים, פולדרים, מחברות וחוברות ועוד. יש עם מגירות לאחסון כלי כתיבה, טושים, סרגלים, שדכני סיכות, מחוררים וציוד אחר הנדרש לפעילות השוטפת. קיימים גם מדפים פתוחים, וויטרינות ותוספות אחרות בשלל עיצובים נוספים. לכל חלק יותאמו ידיות עץ או מתכת נאות. יש ארונות  רחבים וגבוהים, בנוסף, נמוכים וארוכים עליהם מניחים מכונות צילום משולבות, פריטי נוי ופריטים אחרים על פי החשק והצורך. חלקם מונחים על סוקלים ויש על גלגלים כך שניתן לנייד אותה ללא קושי.

    עיצוב ייחודי

    בחירת העיצוב החיצוני של כל אחד תותאם לקו העיצוב של החלל בו הם ממוקמים. ניתן למצוא צבעי חום, שחור, אפור ולבן שהינם מקובלים בגלל היותם סולידיים ונאים. צבעים אלו משתלבים היטב עם פריטים בעלי גוונים דומים ואחרים. המבחר הרב מאפשר לכל אחד לבחור את הארונית המתאימה לצרכיו מבחינת הצרכים, הטעם האישי המחירים ועוד. התוצאה היא מקומות אחסון נוחים ורבים אשר יענו על הדרישות.

    שירות מקצועי

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, מכירה בתנאים ובמחירים נוחים, הובלה, הרכבה על פי הצורך ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירות מקצועי ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם לכל לקוח חדש או ותיק.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד