מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מקימים משרד חדש? הינה כל הרהיטים שאתם חייבים שיהיו בו

    ההחלטה לעזוב את מקום העבודה כששכירים לטובת הקמת עסק עצמאי אינה פשוטה. מדובר על צעד משמעותי ביותר שיכול להשפיע מבחינות רבות על המשך החיים שלכם. זה מרגש ומשמח, ובהחלט כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים כדי שהמשרד החדש שלכם ייראה נפלא. המשרד חשוב הן מבחינת האווירה שיש בו והן מבחינת הרושם שהוא יוצר, ולכן עליכם לקנות רהיטים מתאימים. למשל, כדאי לכם לרכוש כוננית שתוכלו להניח בה את החפצים האישיים שלכם, כיסא נוח ושולחן עבודה יפה. לכל פרט כזה יש חשיבות, כך שאפילו אם חשבתם לרגע שרכישת כוננית זה משהו שתוכלו לדחות או לוותר עליו, דעו שבפועל זה לא כך. כוננית, כמו שולחן לחדר הישיבות שלכם וכל רהיט אחר, יוכלו להפוך את ההתנהלות היומיומית שלכם במשרד להרבה יותר נוחה, אז למה אתם מחכים?

    ריהוט איכותי – אל תתפשרו על משהו אחר

    הכנתם כבר את רשימת הקניות שלכם למשרד? ברור לכם שאתם צריכים לרכוש גם ארוניות בגדלים שונים? אם כך, טבעי שעכשיו תתחיל ההתלבטות שלכם לגבי המחיר והאיכות. האם באמת חובה לקנות את הריהוט הכי יקר שיש? והאם, במידה ותיקנו ארוניות כמה שיותר יקרות, זה אומר שהן תוכלנה לשמש אתכם ואת העובדים לאורך עשרות שנים? האמת היא שזו לא הדרך היחידה. היום, בין אם אתם רוצים לקנות ארוניות ובין אם דרושים לכם כיסאות, תוכלו לבחור גם באופציה של ריהוט מחודש. בצורה כזאת אתם תראו שהחשבון שתשלמו בסופו של דבר יהיה הרבה פחות גבוה ולכן ברור מדוע זו בחירה טובה. בנוסף, יש היום קשת רחבה של מחירים בתחום של ריהוט למשרד כך שכדאי יהיה לבדוק את הדברים לעומק ולהחליט מראש כמה אתם רוצים להקציב לעניין.

    כסא מרשים ונוח

    לבסוף, כשמדברים על רכישת ריהוט למשרד, אי אפשר שלא לדבר גם על הכיסא שלכם. אתם הרי צריכים לשבת, מול המחשב או מול אנשים, ולכן רצוי מאוד שיהיה לכם נוח. זו הסיבה שבגללה כדאי שתיקנו גם כסא מנהלים איכותי ויציב. כסא מנהלים מרשים יוסיף לא מעט לאווירה במשרד והוא גם יוכל להעניק לעמוד השדרה שלכם את התמיכה שלה הוא זקוק. מחפשים חנות טובה לרכישת כסא מנהלים ועוד מגוון רחב של רהיטים במחירים טובים? רוצים שמישהו גם יוכל ללוות אתכם בבחירת הריהוט הדרוש לכם? פנו אל חברת QBIC, ויפה שעה אחת קודם. כאן יקשיבו לכם, יבינו מה אתם צריכים ויעזרו לכם לבחור רהיטים נהדרים למשרד החדש שאתם פותחים.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד