מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    יש לנו פיתרון לעיצוב מדהים ואחסון יעיל

    ארונית מגירות נועדה לאחסון ציוד משרדי, אם כי, ניתן להניח בה גם ניירת מסוגים שונים. ניתן למצוא מגוון ארוניות הנבדלות אחת מהשנייה בגודל, בעיצוב ובמפרט המייחד אותה. הן עשויות מחומרים דוגמת עץ ומתכת, אם כי, ניתן למצוא גם שילוב של שני אלו. הבחירה בכל אחת נעשית על פי הצורך, גודל השטח הנתון בכל חדר, הטעם האישי, המחיר ועוד. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" משווקת אותן וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    ארונית מגירות – לאחסון יעיל

    ארונית מגירות מעץ מיוצרת מעץ מעובד. לרוב, סיבית עליה מודבק מלמין. מדובר על חומר גלם מסיבי היכול לשאת משקלים כבדים דוגמת ניירת, מדפסות משולבות פקס ומכונת צילום, פריטי נוי וציוד משרדי אחר. ניתן למצוא כאלו העשויות מתכת בלתי מחלידה הצבועה בצבעים מתאימים. למגירות תותאמנה ידיות מחומרים אלו או אפילו חומרים אחרים משתלבים כמו פלסטיק איכותי וקשיח ועוד. הגישה לארוניות נוחה בגלל שהן אינן גבוהות, יחסית. במגירות מניחים כלי כתיבה וטושים, מחוררים, שדכנים, סרגלים וציוד משרדי אחר בו נעשה שימוש. הן מתאימות גם לפולדרים, פליירים ומסמכים פרסומיים אחרים. כאשר הם צמודות לשולחן ולכיסא המזכירה ניתן לאחסן בהן גם ניירת בה נעשה שימוש שוטף.

    עיצוב נאה

    הן יכולות להיות מאורכות בעלות ציפוי חיצוני עם מרקם מגוון. הצבעים המקובלים במשרדים הם חום, שחור, אפור, לבן ופסטל סולידיים. במקרים מסוימים, יכולים מנהלים בעלי ראש יצירתי לבחור בצבעים עליזים יותר. כמובן, שהבחירה תיעשה גם על פי קו העיצוב הקיים בכל חלל. המבחר הרב מאפשר גמישות בבחירה אלו המתאימות ביותר. במשרד גדול ניתן לרכוש מספר כאלו אשר תמוקמנה באגפים שונים בו.

    שירות מקצועי

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, מכירה בתנאים נוחים, הובלה, הרכבה על פי הצורך ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ניסיון עשיר וידע רב המגיעים ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית של החברה לכל לקוח, ואין זה משנה אם הוא ותיק או חדש.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד