מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    פתרון יעיל לאחסון

    כוננית מדפים מתאימה לאחסון ניירת וציוד משרדי מגוון. היא מודולרית, כוללת מדפים ושטחי אחסון סגורים עם דלתות כנף וניתן להזמינה בגדלים שונים. היא עשויה מחומרים דוגמת עץ ומתכת. קיימים דגמים רבים השונים ביניהם במפרט המייחד אותם. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" עוסקת בנושא וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    כוננית מדפים – איכותית  

    כוננית מדפים איכותית תהיה יעילה לאחסון אבל גם נאה למראה. היא מגיע  בשלל עיצובים כדי לאפשר גמישות לבחירה אצל המעוניינים בה. כך במידות שונות, כאלו המשולבות בתוך ארונות אחסון גדולים, כאלו אותן תולים על הקיר, אחרות הניצבות על רגליים סמויות שלא ניתן לראותן. יש על רגליים ארוכות – ישרות או אלכסוניות מעוצבות. ניתן לקבל גם על גלגלים לטובת הזזתן ממקום למקום בעת שטיפת רצפות, בעת שרוצים לערוך שינוי בעיצוב ובנסיבות אחרות. הן עשויות מעץ מסיבי מתועש כמו מלמין וסיבית הנחשבת לחומר חזק וקשה היכול לשאת משקל כבד של ניירת דחוסה לסוגיה. יש ממתכת חזקה וצבועה, שאינה מחלידה. ניתן, בהחלט, למצוא שילוב של שני חומרי גלם אלו לקבלת כוננית נאה ומעניינת במיוחד.

    סידור מודולרי

    כונניות מדפים ניתנות לאספקה בגדלים שונים ובסידור פנימי מודולרי. כך שילוב של מדפים פתוחים או ארונות סגורים אשר בתוכם קיימים מדפים סמויים מהעין. בכולם ניתן להעמיד קלסרים, להניח מחברות, חוברות וציוד משרדי מגוון אחר. ניתן למצוא אותן בצבעים מגוונים המקובלים במרבית המשרדים. כך, שחור, לבן, חום, בז', אפור ועוד. יחד עם זאת, מנהלים ובעלים יצירתיים יותר ושמרניים פחות יכולים לבחור צבעים צבעוניים ועליזים. כל אחד בהתאם לצרכיו, טעמו האישי, קו העיצוב האהוב והמקובל עליו, יכולותיו הכספיות ועוד.

    קיוביק דייזיין בע"מ

    מומלץ לקבל שירות מקצועי מחברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" בעלת המוניטין בתחום. היא משווקת ריהוט איכותי עם גימור מושלם. שירותיה כוללים ייעוץ, מחירים נוחים, הובלה, התקנה ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים ממתן שירות מוצלח ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד כל אלו לטובת לקוחות נוספים או ותיקים.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד