מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    פתרון מעולה לאחסון ציוד משרדי מגוון

    כוננית נועדה לאחסון ציוד משרדי מגוון. היא בעלת מדפים מודולריים שניתן להתאימם לצרכים ולמידות הפריטים המאוחסנים. ניתן למצוא מגוון רחב של כונניות השונות ביניהן במפרט המרכיב אותן. ניתן, כמובן, לבחור אותן בהתאמה לקו העיצוב הכללי של המשרד על החדרים השונים בו. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע מקיף.

    כוננית – עשויה מחומרים שונים

    כוננית עשויה מעץ או מתכת וניתן למצוא כאלו ששני חומרים אלו משולבים בהם לטובת עיצוב מעט שונה. היא מספקת פתרונות אחסון מוצלחים עבור בתים פרטיים, ובמיוחד, עבור בתי עסק. ניתן להעמיד בהן קלסרים, להניח מסמכים, מחברות וציוד משרדי אחר אשר נמצא בשימוש שוטף. באלו העשויות מעץ משולבים עץ מעובד כמו מלמין וסיבית אשר נחשבת לחומר חזק ומסיבי מאוד המסוגל לשאת משקל גבוה דוגמת ניירת, פולדרים, חוברות ועוד. הם מגיעים בצבעים שונים כמו לבן, חום, שחור, בז' ועוד. שילוב של צבעים יוסיף רבות למראה הסופי שלהם. לכל אחד קיימות גם ידיות נוחות העשויות עץ או מתכת. ניתן למצוא כונניות תלויות על קיר או אחרות הניצבות על רגליים. יש כאלו בהם הרגליים נמוכות שלא ניתן לראותן ממבט על. לעומתן כונניות מעוצבות על רגליים גבוהות, ישרות או מלוכסנות. אחרות נעות על גלגלים כדי לאפשר ניוד שלהם על פי הצורך ובעת שרוצים לערוך שינויים.

    עיצובים שונים

    ניתן למצוא כוננות המשולבות בתוך ארונות לאחסון מוצרים. אחרות הן כונניות בצורת כוורות נאות במיוחד עם שילובי צבעים בהירים או בולטים ומושכים תשומת לב. יש עם שילוב של מדפים ו/או שטחי אחסון סגורים עם דלתות כנף ועוד. כל אחד יבחר את אלו המתאימות ביותר לצרכיו.

    שירות מקצועי

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" משווקת ריהוט משרדי איכותי ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי ומקיף. הוא כולל ייעוץ, מחירים נוחים, הובלה, הרכבה על פי הצורך ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר וספקו בעבר פריטים רבים למשרדים וחברות נחשבות בישראל. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לכל לקוח חדש או וותיק הפונה אליהם.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד