מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    אל תתפשרו על כיסא בינוני למשרד שלכם

    כסאות משרדיים חייבים להיות נוחים ונאים. הם נועדו לישיבה ממושכת, ולכן, ניתן למצוא בהם אלמנטים מורכבים לצורך זה. הם עשויים מסוגי חומרים כמו פלסטיק, מתכת ועץ ויושבים על גלגלים המאפשרים העברתם הקלה ממקום למקום. הריפודים בהם מגוונים ובעלי צבעים שונים כדי לספק גמישות בבחירה. הבחירה בכל אחד נעשית על פי שיקולים של צורך, מראה ועצוב, טעם אישי ומחיר. חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע מקיף.

    דגמים שונים

    כסאות משרדיים מגיעים בדגמים שונים המותאמים לפקידות ופקידים, למנהלים ומנהלות , למבקרים, לאלו היושבים בפינת הקפה או בחדר ההמתנה ועוד. הכיסאות המשמשים את הפקידים והמנהלים הינם ארגונומיים וניתן לכווננם לפי הצורך. כך הגבהת המושב, הטיית הגב וכדומה. במיוחדים יותר ניתן גם למצוא מנגנון נדנוד, כרית ניפוח בגב לתמיכה טובה יותר בגב התחתון, מנגנון החלקה במושב המקנה עומק נוסף, ידיות מתכווננות וכדומה. ניתן למצוא אותם עם ריפודי בד ועור ובשלל צבעים  מהם ניתן לבחור. כסאות למנהלים הינם מסיביים, מהודרים ובעלי מפרט עשיר יותר מהסטנדרטיים. הכוונה היא לבדל את החלל של המנהלים מזה של הפקידים לצורך הרושם, המעמד, הכבוד וכדומה.

    כיסאות לאזורי שירות וקבלה

    ניתן למצוא כורסאות המתנה אשר שוקעים לתוכם וגם כאן יש מהודרים למשרדי עורכי דין והייטק ואחרים למרפאות של רופאים בכירים. אלו ואחרים רוצים לשמור על רמת אירוח גבוהה. כורסאות אחרות פלוס כיסאות המתנה ממתכת ואחרים מיועדים למשרדים ציבוריים ואחרים שבהם מגיע קהל רב. כיסאות מסוג אחר ניתן למצוא במטבחונים ובפינות הקפה המצויים בתחום המשרדים וכדומה. רבים מהם עשויים מפלסטיק איכותי הקלים לניקוי. כאן ניתן למצוא גם כיסאות גבוהים המונחים מול דלפק מתאים. הם מיועדים לישיבה קצרה, יחסית.

    שירות מקצועי של חברת קיוביק

    חברת "קיוביק דיזיין בע"מ –  ריהוט משרדי" הינה בעלת מוניטין ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי. הריהוט כולל הכיסאות, נבחר על פי שיקולים שונים וביניהם: אופי המשרד, גודלו, עיצובו, ועוד. אנשי המכירות יכולים לייעץ לגבי הריהוט היוצר מרחב נעים. הפריטים נמכרים במחיר נוח ומתאים לכל כיס בשירות נכללת גם הובלה, התקנה נדרשת ועוד.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד