מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    הפרטים הקטנים שישנו את המשרד שלכם בגדול

    לאחרונה נדמה לכם שהמשרד שלכם זקוק לשינוי? אתם לא ממש אוהבים את העיצוב שלו וחסרים לכם בו כמה אלמנטים משמעותיים? אם כך, רגע לפני שאתם הולכים וקונים באלפי שקלים ריהוט חדש, כדאי שתדעו: לפעמים אפשר להוסיף כמה דברים קטנים כדי ליצור שינוי גדול. למשל, האם ידעתם שעל ידי שילוב של כוננית מדפים מעץ תוכלו ליהנות מעיצוב חדש ואחר? האמת היא, שאופציה כמו כוננית מדפים מעץ צריכה לבוא בחשבון, בין היתר, כי היא גם שימושית. על כוננית מדפים מעץ תוכלו להניח קלסרים ועוד הרבה ציוד נלווה אחר. זה יסייע לכם גם ברמת השמירה על הסדר במקום, כך שברור מדוע לא כדאי לוותר על כך.

    החשיבות של מקומות אחסון במשרד

    אפילו אם נדמה לכם שאין לכם הרבה ציוד במשרד שאתם צריכים לאחסן ולסדר על מדפים, דעו שבפועל זה לא נכון. בפועל לכל אחד מאיתנו יש דברים שהוא היה רוצה להניח במקום אחר, ולא ישירות על שולחן העבודה. זה נכון בין אם המשרד שלכם נמצא בבית ובין אם מדובר על כל משרד אחר. לכן, אם תוכלו לשלב גם ארונית מדפים יפה ומעוצבת, לא כדאי שתוותרו על כך. עם ארונית מדפים הדברים יכולים להיראות אחרת וגם יהיה לכם יותר קל למצוא בכל פעם מחדש מה שדרוש לכם. הכול יהיה מסודר יפה על הארונית, כך שהתחושה הכללית במשרד תהיה של סדר וניקיון. זה משמעותי לא רק עבורכם ועבור הנוחות שלכם, אלא גם מבחינת הרושם שאתם יוצרים אצל כל מי שמגיע אליכם למשרד.

    איפה יחכו לכם האורחים, הלקוחות או המשקיעים?

    אתם מקיימים לא מעט פגישות עם לקוחות בזמן האחרון? חשבתם להזמין משקיעים פוטנציאליים או שותפים? אם כך, אתם חייבים לדאוג שיהיה לכולם גם נוח להמתין לכם. לצורך כך כדאי יהיה לשלב, למשל, גם פינות ישיבה במשרד. פינות ישיבה יכולות לכלול אלמנטים שונים והן יכולות להגיע בכל צבע שתרצו. מה שכן, כאשר אתם חושבים לקנות פינות ישיבה ולעצב אותן, אל תשכחו לחשוב גם על הנוחות. רוצים לבצע קניה בצורה מרוכזת, לשלם מחיר נוח ולקבל תמורה מלאה? חברת QBIC מחכה לכם! החברה שמה לעצמה למטרה לתת שירות אדיב ומקצועי לכל הלקוחות שפונים אליה. לכן, אם תוכלו ליצור קשר עם המומחים של החברה ולקבל מכם עזרה גם בבחירת הריהוט הנכון לכם, מובן שכדאי לעשות זאת, ויפה שעה אחת קודם.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      ריהוט למשרד - כל מה שצריך לעבודה טובה

      אנחנו יודעים להגיד היום כי עיצוב מדויק של סביבת העבודה שלנו יכול להשפיע באופן עמוק על האופן בו ננהל את...

      קרא עוד
      מגוון ארונות איכותיים

      עיצוב פנים הוא במידה רבה מה שאנחנו מכנים אותו: אומנות. זו מלאכה דרכה אנחנו יכולים לקחת רעיונות מעולמות העיצוב ולהפוך...

      קרא עוד
      מגוון כסאות מעוצבים למשרד

      כבר שנים אתם חושבים על כך שאתם צריכים לשפר מעט את הנראות של המשרד שלכם? הכיסאות שעליהם העובדים שלכם יושבים...

      קרא עוד